Wednesday, March 26, 2008

Today I Wish I Could Buy...

Bugün Keşke Alabilsem Dediklerim...
bosluk
Sometimes I am so annoyed by the fact that I live in Turkey, and I don't have access to all the cool stuff available abroad. If I were to choose a new location to move to, I would definitely consider consumption options available there as a criteria! If I could, today I would buy:
bosluk
Bazen yurtdışında satılan muhteşem şeyleri gördükçe Türkiye'de yaşıyor olmaya sinir oluyorum. Yaşamak için yeni bir ülke seçecek olsaydım oradaki tüketim olanakları kriterlerim arasında olurdu! Yapabilseydim, bugün bunları alırdım:
bosluk


bosluk
Ventnor Blue tile tattoos by Mibo. Found out about these via emmas designblogg.
bosluk
Ventnor mavi "fayans dövmeleri", Mibo tarafından yapılmış. Fayansların üzerine yapıştırıyorsunuz. Emmas designblogg araclığıyla keşfettim bunları.
bosluk

bosluk
Clacket Lane cream wallpaper, also by Mibo.
bosluk
Clacket Lane duvar kağıdı, Mibo.
bosluk
bosluk
Fleur patchwork quilt by Urban Outfitters.
bosluk
Fleur çiçek desenli kırkyama yatak örtüsü, Urban Outfitters. 120 dolara satıyorlar, burada bu kadar harika desenlere sahip bir benzerini 300-500 liradan aşağı bulan varsa bana da söylesin.