Thursday, June 3, 2010

Marble Top Table

Mermer Tablalı Masa
{}
{}
I have a simple, dark wood rectangular table in my bedroom. It has no real purpose there so I decided to have a marble top cut for it and put it in the kitchen. My table has simpler lines than this one and a matte finish, but the color is very similar. I hope I can find a nice glossy white mable with elegant gray veins, in Istanbul carrera isn't as well known, or if they have a different name for it I don't know it yet.
{}
Yatak odamda sade, ahşap dikdörtgen bir masa var. Orada bir işe yaramadığı için üzerine mermer kestirip mutfak masası yapmaya karar verdim. Benim masamın çizgileri resimdekinden daha düz, cilası da mat, ama rengi neredeyse bununla aynı. Umarım masam için parlak beyaz, zarif gri damarlı bir mermer bulabilirim. Istanbul'da mermercilere carrera desem birşey ifade eder mi, veya bu mermer cinsinin başka bir adı var mı bilmiyorum.
{}
Resmi İstanbul'da şık bir cafe'nin sitesinden aldım ama hangisiydi unuttum.